EP29 - Hogyan segítheti egy virtuális asszisztens vállalkozásod sikerét - Szabó Ágnessel

A WEBBpodcastet megtalálod Apple Podcaston, Spotifyon, Google Podcaston vagy direktben a Buzzsprout oldalán is.

A mai epizódban Szabó Ágnessel, a Virtuális irodaház alapítójával beszélgetünk. Ági küldetésének tekinti, hogy a virtuális asszisztensek hírét vigye kis hazánkban. Mára közel 10.000 embernek segít a Virtuális asszisztensek fóruma csoportban. Mentorál, workshopokat tart és elhivatott lelkesedéssel képzi a hazai VA-ket. Lehet a te következő munkatársad is pont az ő mentoráltjai közé tartozik? 

Erről lesz szó a mai részben:

  • Miért jó virtuális asszisztensnek lenni? Mekkora potenciál rejtőzik ebben a szakmában?

  • Milyen háttérrel, adottságokkal kell rendelkeznie egy jó VA-nek?

  • Milyen feladatokat látnak el a VA-k? Miben tud neked is majd segíteni leendő virtuális asszisztensed?

  • Miért és mikor éri meg felvenni egy munkatársat?

  • Mennyi időt vesz igénybe a betanítás, a közös munka elkezdése?

  • Akár szezonálisan, adott projektre (projekt alapon) is kérhetünk segítséget?

  • Jobb a feladatok konkrét megoldását kiszervezni vagy csak a célt meghatározni és a munkatársunkra bízni az elérését, megoldását?

Elérhetőségek - Szabó Ágnes:
iroda@virtualisirodahaz.hu
Virtuális asszisztensek fóruma

Az epizódban említett mentor programunk:


Ha nem akarsz egyedül tovább kalandozni, ha jól jönne egy gyorsítósáv, egy pontos iránymutatás, plusz személyes és csoportos támogatás, akkor tarts velünk a WEBBmethod programban! Erősödj velünk és érd el a következőnek kitűzött célod egy kicsit magabiztosabban! Nézd meg a részleteket a szitar.laura.hu/webbmethod alatt és írj nekünk bármi kérdésed lenne!

Previous
Previous

EP30 - Automatizált értékesítési tölcsér vs. örökzöld értékesítési funnel

Next
Next

EP28 - Miért ne hagyd, hogy más értékesítse az online tanfolyamod?