EP26 - Időgazdálkodási tippek - Hegyi Timivel

A WEBBpodcastet megtalálod Apple Podcaston, Spotifyon, Google Podcaston vagy direktben a Buzzsprout oldalán is.


KATTINTS A KÉPRE, REGISZTRÁLJ ÉS NÉZD MEG TE IS ↑


…és aztán felcsillan a szeme, hogy “Hú hát akkor ez valóban, menni fog? Bele fog férni?!” És akkor jön az ijesztő rész, hogy “Akkor már nincs több mentségem, tényleg csinálni kell!”

A mai epizódban Hegyi Timi, időgazdálkodási szakemberrel beszélgetünk. Hozzám is nagyon közel áll ez a téma, így a Timi által velem készített interjú után mindenképpen szerettem volna én is meghívni őt a podcastbe, hogy még több hasznos információt, tippet kaphassunk az időmenedzsmenthez, amit aztán  természetesen mi is átültethetünk a gyakorlatba és ami által még hatékonyabbak lehetünk.

Miről beszélgettünk Timivel:

  • Hogyan osztja be a mindennapjait egy időgazdálkodási szakember?

  • Milyen tippjei vannak kezdő vállalkozók számára?

  • Mit tehetnek azok, akik úsznak a munkával, de ez mégsem látszik meg a bankszámlájukon?

  • Hol kezdjük az időbeni rendrakást?

  • Hogyan szabadíthatunk fel plusz órákat a napjainkból, ha esetleg egy új irányba indulnánk a vállalkozásunkkal pl. online terméket szeretnénk létrehozni - hogy később valóban több időnk lehessen?

  • Vannak mindenki számára egyaránt jól működő hatékonyságnövelő módszerek?

  • Mi a helyzet a blokkosítással?


Az epizódban említett mentor programunk:

Hegyi Timi (Innovatin) elérhetőségei :

https://innovatin.hu/

https://www.instagram.com/hegyi.timi/

Previous
Previous

EP27 - Előremenekülés

Next
Next

EP25 - Csapatmunka és munkatársak