EP26 - Időgazdálkodási tippek - Hegyi Timivel
A WEBBpodcastet megtalálod Apple Podcaston, Spotifyon, Google Podcaston vagy direktben a Buzzsprout oldalán is.
…és aztán felcsillan a szeme, hogy “Hú hát akkor ez valóban, menni fog? Bele fog férni?!” És akkor jön az ijesztő rész, hogy “Akkor már nincs több mentségem, tényleg csinálni kell!”…
A mai epizódban Hegyi Timi, időgazdálkodási szakemberrel beszélgetünk. Hozzám is nagyon közel áll ez a téma, így a Timi által velem készített interjú után mindenképpen szerettem volna én is meghívni őt a podcastbe, hogy még több hasznos információt, tippet kaphassunk az időmenedzsmenthez, amit aztán természetesen mi is átültethetünk a gyakorlatba és ami által még hatékonyabbak lehetünk.
Miről beszélgettünk Timivel:
Hogyan osztja be a mindennapjait egy időgazdálkodási szakember?
Milyen tippjei vannak kezdő vállalkozók számára?
Mit tehetnek azok, akik úsznak a munkával, de ez mégsem látszik meg a bankszámlájukon?
Hol kezdjük az időbeni rendrakást?
Hogyan szabadíthatunk fel plusz órákat a napjainkból, ha esetleg egy új irányba indulnánk a vállalkozásunkkal pl. online terméket szeretnénk létrehozni - hogy később valóban több időnk lehessen?
Vannak mindenki számára egyaránt jól működő hatékonyságnövelő módszerek?
Mi a helyzet a blokkosítással?
Az epizódban említett mentor programunk: